Euro | UK | Dansk | Norsk | Svenska

OFTE STILTE SPØRSMÅL (FAQ)

Kunde:

Kan man få kjøpt sko direkte fra dere?

Klaveness:

Vi har dessverre ikke noe direktesalg fra oss.

Kunde:

Hvor kan man få kjøpt deres produkter?

Klaveness:

Våre produkter i mange ulike butikker over hele Skandinavia. På våre nettsider finner du en oversikt over hvilke butikker som selger Klaveness fottøy.

Kunde:

Hvor mye koster skoene?

Klaveness:

Vi har dessverre ingen veiledende utsalgs pris, ta kontakt med din lokale forhandler. Prisene kan variere noe fra sted til sted.

Kunde:

I hvilke størrelser blir skoene levert?

Klaveness:

De fleste av våre modeller blir levert i hele og halve engelske nummer. De fleste fra 2½ til 10, men også fra str. 2 i enkelte modeller. Bunad skoene våre blir også levert i hele og halve nummer. En modell leveres også helt ned i fra str. 1½. Når det gjelder bunadsko til herre blir disse levert i fra str. 6 og helt opp til str.14 i en av modellene.

Kunde:

Har dere mulighet for å spesial lage sko?

Klaveness:

Vi har også mulighet for å spesial lage/tilpasse sko. Dersom du mener du har behov for dette er det best å først diskutere problemet med fastlegen, han eller henne vill i så fall henvise deg til et ortopedisk verksted. I enkelte land er det også mulig for pasienter å få refundert utgifter til spesialtilpasset fottøy.

Kunde:

Kan man bytte ut bunadsspennene?

Klaveness:

Alle våre bunadsko blir levert slik at man selv enkelt kan bytte til en annen spenne. Disse kan ofte kjøpes i den butikken man kjøper skoene.

Kunde:

Fører dere blå og hvite bunad sko?

Klaveness:

Ja vi fører både blå og offwhite bunadsko, men kun i spesielt utvalgte modeller. Ta kontakt med din lokale forhandler for mere informasjon.

Kunde:

Har dere bunadsko i barnestørrelser?

Klaveness:

Vi produserer dessverre ikke bunadsko til barn.

Kunde:

Jeg ønsker å klage på fottøy fra dere, hvor henvender jeg meg da?

Klaveness:

Dersom du ønsker å klage på Klaveness fottøy kjøpt av tredjeparts forhandler ber vi deg om å ta kontakt med forhandleren du kjøpte fottøyet av. Disse vil kunne hjelpe deg med din reklamasjon. Klage skjemaet på vår nettsider er kun ment for forhandlere, vi har dessverre ikke mulighet til å behandle klager mottatt direkte fra forbrukere.